Två gånger på en dag!?

Jajjemensan två gånger på en dag vart det ! :)  Lite annulunda.

Nu ligger jag hemma vid Amanda i henns säng med datorn i knät. Vi kollar på Beck, ganska spännade!
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, jag har mest varait hemma vid Amanda och kollat på tv och setat vid datorn :)  Har även gjotr lite läxa också!  Känns bra, jag brukar inte plugga på helgerna. Specielt inte på Söndagar, jag gillra inte söndagar överhuvvvetaget!!


 
 

Amanda, utan dig skulle jag inte klara mig! You are like a sister to me.

I live you girl! <3


I morgon är det dax för skola igen, Måndag, ny vecka nya tag! ;)    Slutar kl kvart över 2 i morong istället  för kl 4. Dom hat flyttat om några lektoioner :) När jag kommer hem ska jag ut och vandra med hundarna och sen ska jga plugga sen ska jag nog ner och umgås lite med Amdan som vanligt :) <3

Nu ska jag fortsätta kollla på Beck och äta lite frukt.. :)

Hörs väl kanske i morgon! ;)

Kanske Lördag! :) <3

Kommentarer
Postat av: amanda

åhh göki vad söt du e :) jag älskar dig med sister :D:D <3 thihi! du är min bästavän,<3

2009-03-15 @ 21:55:07
Postat av: Marina

Tjabba! Det var på tiden för inlägg, tycker du ska skriva lite oftare iallafall :) Kram

2009-03-17 @ 06:58:58
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0