HEEEEELG


Sååååsjuuukt skönt med  helgen!!! :)  Gissa vart jag är nu då ?                        Hemma vad Amdna :D:D Konstigt! ;) hihi!
Vi har varit ute och åkt moppe, min moppe! Vi va och tankade den på ok, behövde lite bensin den lilli busen :) hehe!
Sen åkte vi hem till mormor en sväng och fikade och snackade lite skit, det va ett tag sen jag träffade mormor så det var roligt :) <3 

Nu har jag nyss legat och kolla på MTV och Amanda har seatat vid datoron, men nu sitter jag här...  Vi ska snart gå hem till mig och äta lite mat, det blir kött och stripps och någon god sås hoppas jag. Sen ska vi ju kolla på Robinsson, det va ju jätte länge sen det gick på tv. Ska bli skoj och se!

Nej idag vart det ett liiiiitet inlägg....

HejHej :) <3


Onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0