Påsklov!

Jäklar vad skönt det är med Lov!  Man kan sova länge på monarna och vara uppe sent på kvällarna, det gillar jag! :)
Skönt med en paus från skolan också!
Och nu är det inte länge kvar, snart är det sommar lov! SKÖÖÖNT!   Det kommer not att gå ganska snabbt tror jag, hopppas jag iallfall!
Men jag vet inte vad ja ska göra på sommarlovet. Har ju inte sökt nå sommarjobb... Men nått kommer jag nog på!

Nu sitter jag hemma vid Amanda och vi ska snar ut och gå med hundarna! Amanda sov hos mig i natt, sen i morse gick on upp och bakade bröd till frukost :D  Så jag fick nybakat bröd i morse! Jäte gått! :)
Sen åkte vi in till MM och köpte lite chips och dipp och sen kollade vi lite på tv och gjorde mat.
Och nu ska vi nog in till mc donalds och äta glass...

GRATTIS MARRE PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: nadja

lite uppdatering vill vi ha!

;)

2009-07-19 @ 13:10:23
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0