Tjao!

HejHej,

Jaha då va det helg igen, riktigt skööönt!
Sova ut iallfall några dagar! Det gillar jag!
Har varit i skolan idag, hade bara tre lektioner. Jag hade Svenska, Naturkunskap och matte. På natukunskapen skulle vi redovisa nå grejs som min grupp inte va klara med! Men vi fick en halvtimme på oss att göra klart det och det gick väl helt okej tycker jag! Redoovisade iallfall! Efter skolan har det inte hänt mycket, har bara varit hemma och kollat på tv, varit ute och gått och sen har jag pluggat.. Det är ganska mycket i skolan nu, lite jobbit!
På Måndag ska vi iallfall till stockholm :) Men bussen gå GANSKA tidigt ! Halv 6... Kommer jag klara det ????
 Hoppas det bli roligt!

I morgon ska jag kanske och kolla på mamma när hon tävlar med Kenai :)
Tävlar i lydnad med han, det kommer nog gå bra! Det går jätte bra för dom på träningarna vet jag!
Sen ska jag med Josse och handla inför kvällen, ska ha tacoskväll :)
Det blir nog jag josse amanda lisa nina stina och ava, kanske blir någon mer.

Nu sitter jag hemma vid Mange och Marina, sitter och nördar mig lite vid datorn som vanligt ;)
Marre jobbar så det är bara jag och Mange hemma.
Han sitter också vid en dator och spelar spel så jag känner mig inte osocisall ! :P

Nu börjar jag bli riktigt trött!!! Kanske ska gå hem och sova, eller kanske bli kvar ett tag till.. Det visar sig,


Det närmar sig! :)
Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad jag vet så går du inte på kenais tävling för du sover ha ha kram

2008-10-04 @ 11:47:49
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Jag

Nej men jag va och kollade :D

2008-10-05 @ 14:45:22
Postat av: Marina

Nu tycker jag att det är dags för ett nytt inlägg Kram

2008-10-10 @ 23:26:47
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0