Tjabba!

JAG KOMMER INTE HEM IGEN förens på Lördag kväll...
Nu är det dax att blogga lite igen =) Jag är fortfarande i Turkiet, det är underbart! :D:D
Jag vill nästan inte komma hem! Men jag skulle inte klara mig utan min egna familj och vännerna! Det skulle vara OMÖJLIGT!!!  Men ett tag till skulle jag klara mig här :D


Så fint!

Igår va vi hem till deras kusiner, det var roligt =) Vi åt mat och så dansade dom för mig! :D Fan jag vill kunna dansa som dom! Värkligen as coolt ! :D Trevliga kusiner va det! :)

              
jag och faster :D hahah!            Faster, Kubra, Kusin, mamman

Nu sitter jag på pappas hotellrum. Pappa ligger och kollar på tv och ska snart gå ut och äta med några arbetskamrater, jag ville inte följa med. Ville sitta på msn och skriva med mina vänner =) Jag har precis bestallt upp lite romeserivse :) En pizza. Jag väntar på den! :D
Det är inte bara den jag väntar på utan jag väntar också på Sedat ska sluta skolan,  han slutar kl 9.
Då kommer han och hämtar mig så åker vi hem till han och hans familj igen.

Här kommer lite bilder :)


Kubra :)


Jag och Sedat


Sedat och Kubra


En fin blid :)


Jag och kubra sitter och äter godis och dricker cola :D


Jag och Sedat :) <3


Jag och kubra


Så där :) Några kort iallfall! :D

hejdå ! Had et bra hemma i Sverige!! <33333


Kommentarer
Postat av: Marina

2008-10-31 @ 11:05:17
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej, du kommer komma hem till ett vinterlandskap, det är snö som bara den. Du ser ut att ha kul, hoppas du inte har allt för roligt kram

2008-10-31 @ 11:06:47
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0