Söndag!

Hejhej!
Ska väl börja med att saga att nu är det HÖSTLOV!! :D:D:D Äntligen!!! Ska bli ortroligt skönt att vara ledig i en HEL vecka ! Inte nog med det, jag ska tillbringa veckan i Turkiet!! :D
Håller på att prova lite kläder nu, vet inte vad jag ska ta med mig. Skulle behöve lite nu tror jag, ska åka med pappa och Amanda till kupolen om enhalvtimme eller nått. Hoppas jag införskaffar mig lite nytt!


Ifedags va det fest hemma vid Dennis, det va jätte roligt =) Jag, Emmy, Stina och Lisa va dit !:)
Tack för en rolig kväll alla! <3

Gårdagen va jätte rolig! :) Jag var med Josse och Amanda på dagen, vi va in på stan en sväng med josses mamma och handlade lite, sen kollade vi den mesta tiden på film.. Senare på kvällen åkte jag och Amadna in på stan en sväng, vi träffade på brorsan :) som skulle upp till Jimmy. Jag och Amdna följde med upp dit ett tag, trevligt värre! :)

Nu kommer snart Amanda upp till mig =) Ska väl gå och prova lite kläder innan hon kommer,
nästa gång jag skiver sitter jag fömodligen i Turkiet !:)

Kommer sakna alla här hemma!!!!! <3333
Ni är allt för mig! Ni betyder otroligt mycket !
Jag Älskar er!


Kommentarer
Postat av: marina

Du får ha det så kul i Turkiet och ta hand om dig (glöm inte semestersparbössan)=) Hör av dig! Kram

2008-10-26 @ 22:55:01
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: mig

Jag lovar att jag ska ta hand om min! Den kommer inte behövas så den kommer jag lämna hemma! :D:D

Puss

2008-10-27 @ 00:34:12
Postat av: Lovisa

Hade så kul och var rädd om dig!

kram

2008-10-27 @ 14:06:44
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0