Kort inlägg

HejHej
Precis! Då va det dax igen att blogga lite! :) Har märkt att jag inte är så bra att blogga! haha!
Dagarna går så jäkla fort tycker jag, tycket att det va Måndag nyss...
Nej men i veckan har jag inte gjort så mycket, haft ganska skönt i skolan och efter skolan har jag pluggat och sovit.. Och självklar setat här vid datorn en hel del !

 Jag har nyss setat och pluggat lite, men det går int så bra vill jag säga... Men ska höra med pappa om han kan hjälpa mig när han kommer hem! Det burkar bli bra då! :)
Vet inte vad jag ska skriva nu! Ska nog gå och plugga lite till, göra ett försök till iallafall!

Tjabba!


 


Kommentarer
Postat av: lisa

Det var på tiden ;)

2008-10-23 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0