Fredag! ;)

Tjabba!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, ganska skön dag. Hade svenska på morgonen och då fick vi forstäta med våra tidningar som vi håller på med, min grupp ska göra en tindnig om Italien... Efter svenska skulle vi ha Naturkunskap, kom en timme försent för vi fick lite problem med tidningen på svenska så vi satt kvar och fixa det, Sen gick vi till Naturkunskapen, allt löste sig!
Sen hade vi matte prov!! Det gick nog ganska bra, tror på G iallfall, suger på matte men det känns bra iallfall ;)
Men jag vill inte hoppas på förmycket heller :P

Nu sitter jag hemma vid patte, gick ända hit från skolan.. Det va ingen som ville komma och hämta mig! Men det ska jag allt komma ihåg :D Nu ska jag snart sätta mig i soffa och plugga lite, måste ta tag i pluggandet nu! Men jga har svårt för att plugga hemma, men kan göra så mycket mer och som är så mycket roligare !! Men nu ska jag försöka börja anstränga mig lite mer! Hoppas det ger resultat! ;) hehe! Det visar sig



Marre nu tycker jag att det är dax att fixa om lite på min blogg, lite annan färg vill jag ha! :) Fixar du det ? :)

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, men jag ska nog göra ett inlägg i kväll och berätta om Ullaredsresan. Mycket att säga om det iallafall!

Hejsvjens! ;)

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag ställde upp och hämtade dig det får du inte glömma =)

2008-10-17 @ 17:56:08
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Mig

Just ja! :D Nej det glömmer jaginte ! :D

2008-10-17 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0