;)

Tjenare!
Idag har jag varit i skolan som vanilgt, ganska skön dag tycker jag! Men i morgon blir det nog värre, ganaks mycket som ska vara klart nu tycker jag. Men men det är bara att jobba på!!! Måste plugga hemma som jag inte vet rikigt hur man gör än, suger på det!
Ska iallfall vra ledig på Onsdag och Torsdag, ska till Ullared med Marre, Mamma och Sandra :)  Hur ska det gå ? :D:D haha ! :D  Två riktiga puckon ( mamma och sandra) och två normala ( jag och marre), men det ska nog går bra! :)

Nu sitter jag hemma vid Mange och Marina, va ute och gick så då tänkte jag svänga förbi och hälsa pådom =) Men marre jobbar, men Mange är hemma. Han sitter vid den andra datorn...
Är väldigt trött nu förtiden, är säkert bara för det är höst,.... Tröttheten tar över!  Inte bra!
Tur att det är höstlov snart ! bara två veckor kvar ! När lovet kommer åker jag till Turkiet :) :D Ska bli skönt med iite värme ;)

Nu ska jag nog gå och vila lite, kanske till och med sova ett tag!

Sovgott ;)
HejHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0