Tiden rinner på

som ett rinnade vatten! Alltså jäklar vad tiden går fort, blir nästan rädd!
Det kändes som jag nyss började i skolan, snart är det jullov!! :)

Jag vet att jag är ruskigt dålig på att blogga, jag går i skolan på dagarna sen när jag kommer hem göra jag läxa sen sover jag ett anltal timmar sen sitter jag här ett tag eller vi tv:n...
Men idag har jag inte sovit nått., håller på att somna nu... hehe!

Idag har jag varigt i skolan som vanligt, hade datankuskap, spanska och geografi..
Efter skolan gick jag och Lisa och Louise ner till Engel och fikade =) Jag ´var ganska hungrig så jag köpte en jätte god macka! Älskar mackorna på Engel! =)
Sen gick vi på stan en sväng också!

Imorgon är det redan Fredag igen !! SKÖNT!!!! :D:D 
Skolan till kl 3 tror jag det var, har inte så bra koll på mitt schema! heheh...
Sen ska jag kanske vara med Lisa =)

Nu siter jag och väntar på pappa ska komma hem med lite mat, är ganska hungrig igen !
Sen ska jag nog plugga lite spanska, inte så jätte roligt men jag måste...
Hejsvejs! =)

                                                                                                                                          Det skulle vara roligt =)

Kommentarer
Postat av: nadja

vi måste ta en fika tsm snart tycker jag :) :) <3

2008-11-14 @ 12:54:03
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0