Äntligen

Tjanare ! :)
Ett tag sen nu kanske! :D haha!
Jag har inte orkat skriva , vet inte varför. Det är ju inte direkt jobbit att skriva! hehe!
Men nu skeiver jag iallafall, har en liten stud på mig. Jag ska nämligen iväg och kolla på Lisa när hon är lucia i norrbärrke kyrka, :) Pratade med henne igår, hon va lite nervös! Men det kan jag förstå! Men det komemr att gå så bra! :)

I skolan har det inte hännt så mycket, ganska tråkigt och ganska roligt har det varit .. Är Ganska skol trött nu faktist! Men det är bara en vecka kvar sen är det jullov!:D Underbart !!! Det är inte så mcycket att göra i skolan heller, håller på att skriva ett arbeta på Geografin som ska vara inlämnad nu innan jul, hoppas det kommer att gå bra. Det går lite trögt med den nu men det ska nog lösa sig!
 
Konstigt att jag inte känner någon panik ? Jag har inte köpt en enda julklapp!?!?!?     Förut började jag köpa julklappar i Oktober eller November, tro det eller ej! Men jag har inte någon panik alls, vet inte om det är bra elelr inte !:D

Nej nu måste jag gå och lä på mig för jag ska åka nu!  Kameran är laddad för den ska med! Kan ju lägga in lite kort sen :D
Nu ska jag inte vänta så länge innan jag bloggar igen ! :)

Det är tanken som räknas! I like you ;)

Kommentarer
Postat av: marina

Vad kul att det var nåt nytt att läsa denna gång :) Kram

2008-12-13 @ 22:43:38
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: nadja

"Nu ska jag inte vänta så länge innan jag bloggar igen ! :) "



sötis så har du sagt några ggr nu, hoppas du håller de denna gång nu då ;) haha <3

2008-12-15 @ 19:18:50
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0