Hemma vid Amanda!


Nu sitter jag hemma vid Amanda, fick ett sms av henne idag där det stod : Vart håller du hus bruden ? <3     Så jag gick ner till henne vidkl 8 idag. Men hon va inte hemma då , hon va ute och sprang.. Hurtiga unge ;)  Så jag satte med vid hennes dator och kikade runt lite. Nu är hon hemma iallfall men i duchen. hehe. <33

Jag har matte prov i morgon... Inte roligt, det är om Statestik och Procent.. jag är ungefär helt värdelös kan man säga!! Ska snart sätta mig och gör ett formelblad som jag ska få ha med mig på Provet i morgon, Det är tur att man får ha det iallfall!

Nej men jag måste nog sätta mig och gör den nu på en gång! Annrs kommer det aldrig blir av för tusan! :P hehe!


 Kanske skriver senare igen ;) hihi!    Hejdå så länge :)



 

I helgen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0