Utkast: Marre har ...


Marre har gjort om min blogg :) Så fiin det blev :D
Alla djur fick också vara med på bild :) Tack Marre! <3

Nu är jag ruskigt trött , ska snart sova tror jag! En jobbig dag i skolan! Eller nej inte så jätte jobbig men en väldigt lång dag! Det gillar vi inte ! Men nu har vi fått ett nyss schema som börjar nästa vecka , går bara till 4 en dag i veckan då. Istället för 3 gånger i veckan! Det ska bli skönt !

Efter skolan har jag inte gjort någonting.. Skulle gå ut och med Lisa men det vart inte av, mamma skulle ha bilen till brukshundsklubben så jag fick ingen skjus.
Får ta det någon annan dag :)
Istället vart det lite läxa och sen så klart ganska många timmar vid denna dator.. Sitter nog lite förmycket vid datorn, det är inte bra ! Men jag måste , haha! Är beroende av den! :)

Morgondagen har jag ingenting planerat, skolan slutar 11.45 ! Kort dag i morgn! :) Yes !!!
Ska nog sova några timmar när jag kommer hem, sen blir det säker lite plug också..
Sen själklart kommer jag sitta här och nödra! :P

Nu sitter jag och kollar på gamla bilder och då fick jag syn på gamla klassen! <3
Saknar er! <3
Hoppas alla har det bra på sina nya program ! :)

Nu ska jag nog ta att sova några timmar innan jag ska upp till skolan igen :P

Kommentarer
Postat av: Marina

Tjaba! Det är väl kul att gå på gymnasiet oxå eller? Var det du eller mor din som skrev till mig sist? kram

2008-09-18 @ 21:50:21
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0