Trött!

HejHej,
Det har varit en riktigt rolig helg ! :)
Vi var lediga i Fredags, fick sova ut och sen på dagen städade jag lite. Skulle bli fest på kvällen :) Hämtade Stina, Ava, Nina och Emmy vid stationen kl 6 sen åkte vi hem till mig, gjode lite lätt mat sen började festen :) Lite senare kom Dennis och några fler tillslut när jag räknade hur många vi var va vi 26 stycken :) Det va ganska många tycker jag, heheh!
Men roligt hade vi iallfall !!


En bild från Fredags :)

På lördagen va mormor och farmor här och firade mig :) Fick mycket penagar :D så nu är man rik igen! :)
 På kvällen kom också Sandra Adam Jesper och Anton och firade mig =) Fick ännu mer penagar ! Fick ävne lite småmynt av sandra, Turkiskapengar :) Ska till turkiet vecka 44 :D Sen åkte jag och Amanda hem till Patte en sväng , sen gick vi ner på stan och kollade läget:D Men det va helt dött så vi ringde pappa så hämtade han oss :) Så vi satte oss och kollade på en film och åt chiips :) Mums!

Nu idag ska jag vara med Amanda, Marre rinde nyss och frågade om vi ville med till kupolen och det ville vi såklart :)
Kanske man införskaffar sig något nytt :)
Ikväll ska jag kolla på tv hela kvällen, först blir det hål i väggen sen tre avsnitt av Andra Avenyn. Super bra!!!
Nu ska jag kila iväg och äta lite smörgostårta som vart över sen igår, gankas gott. hehe!
Sen ska måste jag göra mig klar och åka till kupolen :)
Skriver kanske lite med ikväll.


HejHej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0