Sjuk..

HejHej,

Idag vaknade jag med världens magvärk.. Blir hemma från skolan idag, hoppas bara på att kunna gå i morgn!

Igår va ju Jag, Marina och Amanda till kupolen, köpte inte nå kläder men jag jag köpte lite fårg och lite pälor som jag ska ha på mina ramar jag håller på att finxa så dom bilr fina =)
Ska ha massa tavlor på väggen, kommer bli super snyggt !
Men jag hittade ett par skor som jag ville ha! Lacoste skooooor :D Men som kosatade 800 kr, vet inte om jag vill lägga ut det på don men dom va grymt snygga!
Bestämde mig iallfall för att vänta lite eftersom jag ska till Turkiet, finns gansk billga snygga skor där nere ! Hoppas jag hittar nå snygga där då ! :D

Nu ska jag gå och försöka göra något att äta iallfall..
HejHej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du är bättre i magen nu annars får du krya på dig. Puss och Kram

2008-09-29 @ 22:13:59
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0