Måndag

Måndagen är snart  förbi , dagen har jag tillbringat i skolan.. Inte allt för tråkigt, dagen gick ganska fort :)
När jag kom hem hade jag lovat mamma att gå ut med Bamse så han och jag tog en Pomenad runt byn =)




Efter promenaden vart det läxor , och ganska mycket data :D hahha! Inte ovanligt!

I morgon ska jag till skolan igen , det är den längsta dagen på veckan! 8.30 till 16.00 det är jobbit att ha så långa dagar tycker jag! menmen , det är bara att kämpa på! :) hihi!
Efter skolan ska jag hem till Lisa , vi ska ut och gå! Har besömt oss att promenare några gånger i veckan nu! :D Det är bra !

Nej nu ska jag kolla på tv sen ska jag krypa ner i min sköna mjuka säng och sova ! :) jippi! :D
Hejdå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0