I´m back

Tillbaka!!!!    

Nu tänkte jag att jag ska börja skriva lite igen, tappade lussten ett bra tag men nu känner jag att jag vill skriva lite igen :) 
Det har ju hänt en del grejer, det bästa av allt som har hänt är att SEDAT ÄR I SVERIGE, med MIG!!! <3 annars är det väl som vanligt, skolan är i full gång och det går ganska bra tycker jag. Har nyss haft höstlov och det var jag i behov av ka jag säga! riktigt skönt att få sova länge och bara gå hemma och dega på dagarna. Höstlovet var i en vecka, en dag var jag, amanda och sedat till Stockholm och shoppade. Handlade kläder och skor.

                                                               Bilder från stockhom.










tog inte så många bilder medans vi var där för det va bara shopping som gällde för oss alla :D

Sen har vi varit ute och åkt med båten, åkte till en ö där vi stannadde och grillade och drack varm chocklad :) Mumsigt!

                               


                                



                               

nej nu ska jag nog sova, uppe sent igår har inet sovit många timmar.. men nu ska jag försöka sova så jag orkar upp till skolan i morgon.  
Men jag ska väl fösöka uppdatera lite varja dag, om jag nu klara det.. det vet man inte än. haha!

Hejdå





Kommentarer
Postat av: nadja

söt du är vännen! hoppas du inte glömt mig, va ett tag sen nu :)

2009-11-11 @ 16:34:34
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0