Tisdag!

Tjeeeennnnaa! :)

Nu är det Tisdag och snart är den dagen också över.. Jag bloggade inte nått igår för att datorn krånglade..
Men igår gjorde jag inget speciellt iallfall så jag skulle kanske inte ha nått att skriva ;)   Det har inte hännt nått speciellt idag heller men kan ju skriva lite skit endå! :D hah!

Jag var äldrig hemma vid Amadna igår, hon skulle plugga hela kvällen.. Så jag ska nog ner till henne idag istättet :) Kolla på Andra Avenyn kanske :)

Idag har jag jag ju varit i skolan, va en lång dag idag också! Skulle igentiligen gå till kl 4, men vi hade inte den sista lektionen så vi åkte hem vid kl 3 istället. Det va ruksigt skönt!  
Hade spanska idag också,  men Lisa va inte där :( Hon är sjuk, hon har maginfluensa av något slag :( Tråååkigt ! Hopppas du blir bra snart tjejen! <33

Nu sitter jag hemma vid patte och har nyss städat lite, eller jag har diskat :) Han dasuger och har dammat :D
Ska snar börja plugga lite, måste plugga på Spanska, matte, engelsa och samhäll... Jobbit Jobbit!

Kanske bloggar när jag är hemma ikväll också! Det visar sig :D Hej svejs! :D

Du <3 

Kommentarer
Postat av: nadja

du hörde aldrig av dig idag :s :(

2009-03-17 @ 21:19:07
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0