Snart helg! :)


Snart är det helg och det ska bli skönt att soooooooova ut !!! :)     Har varit tröött varje dag hela veckan, har sovit vaje dag efter skolan.. Sen få jag ju skylla mig själv lite också för att jag sitte ju uppe halv natten vid datorn.. Kanske inte är det bästa men snart är det slut med det också .. I April någon gång ;) hehe!

Idag har jag varit i skolan, Hade matteprov idag och det vet jag inte rikigt vad jag ska säga om...  Det gick kanske inte så bra fakrtist, hade hoppas på att det skulle gå bättre. Vet inte ens om jag kommer att få G, Men det är bara att hoppas och kämpa vidare. :)
Sen hade jag även spanska läxa tills idag som jag inte hade tränat så mcket på, men det gick bra iallfall, det va muntiligt och jag svarade iallfall lite :) Sen efter spanska hade vi Shamhäll och då skulle vi till Stadshuset, det va tråkigt.. Satt bara och lysnade på en som pratade i ungefär en timme.. :P    Slutade kl 2 idag och det va skönt att komma hem i tid :) Jag han ju med 5 över 2 bussen så jag va hemma vid halv 3. Då tog jag ut Kenai sen fick jag ett sms av Anna, hon frågade om vi skulle ta ut våra älskade moppar och åka en sväng. SJÄLVKLART ville jag det :D:D Såååå roligt att köra igen!!! :D

Nu sitter jag hemma vid Amadna som vanligt, går som sagt alltid ner till bruden på kvällara :) BÄsta Amanda <33

          Amanda <3


I morgon är det Konstsimde som gäller, från halv 9 till 4.. Jobbit med roligt!   
Sen på kvällen ska jag vara med Amanda :):) <33




Jag och Amanda i sommras :)    Saknar sommaren! Nu får vinter vara över!! ;)


 

Tack marre för bloggen!! Skiiiit bra!! <3
Kommer det bli av elller ?


 


Kommentarer
Postat av: amanda

hih du är bäst!<3 jag älskar dig&sommaren :D

2009-03-19 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0