Förvånade eller ?

Tro det eller ej! Jag tänkte skriva ett litet inlägg nämligen! :D

Ja det va ju månader sen jag skrev, så nu tänkte jag skriva lite :)

Kan ju börja med att skriva lite om skolan!    Just nu är det både roligt, jobbit, tråkigt och stressit i skolan, men det går bra iallfall...  Det är ganska mycket plugg och sånnt. Men det rullar på som det ska tycker jag!    Jag har ju precis valt inrikting, det vart Språkinriktningen nämligen!  Hoppas det blir roligt, jag kommer att läsa 3 språk + svenska och engelsakn. Kanske mycket, vad vet jag? Vi är 8 stycken i min klass som har valt det :) 

Varje Fredag har vi ju I-val, jag och stina har nämligen konstsmide i Smejebackan, Gamla Meken :)  Det är riktigt roligt ska jag säga, men det jobbiga är att det är långa dagar...
Går ända till kl 4, så det är kanske inte så lockande att gå upp ur sängen på monarna när man vet att man ska gå ända till kl 4... Men när man väl kommer dit så är det hur rolgt som hellst !
Vi hade nyss ett prov i smide, det gick ganska bra! Fick G på första delen Iallafall! :D haha! Har bara ett muntligt prov kvar som jag ska ha nu på Fredag!


              
       Jag                                        Stina                                Jag                               Jag

Nu är jag ganska trött på vintern! Jag vill ha vår nu, det känndes iallfall bra när jag vaknade idag och det var SOL som lyste! Det va helt underbart!
Det jobbigaste med vintern är ju ändå kvar, SLASSSSK.... Blääää!!!



                                     

Marre har ju gjort om min blogg igen :) Jätttte fiin! TACK :D<333

Ska försöka blogga snart igen! :) Nu får vi se hur det blir med den saken!


Everything`ll Be Alright! <3 




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VAD SNYGG DU ÄR

2009-05-20 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0