FAN VAD GULLIGA NI ÄR !!!!

HejHej,

Ska börja med att berätta lite om min dag.. Sedat kom in och veckte mig idag kl 12. Frukosten var klar, jag gick in och tvättade ansiktet som man va tungen att göra varje dag. Då fick man en bra dag om man gjorde det! Sen satte jag mig vid matbordet med Sedat och hans mamma, drack te som vanligt och åt en macka med smör och hunung på =) Sen åt jag stripps och kethchup också! :D haha! riktigt god frukost! <3
Efter det filmade vi inne i lägenheten och sen va det dax att packa ihop grejerna och lämna min underbara "andra" familj! :D hahaha! Men den min "första" (riktiga) familj är bättre!! :) haha!

Sedat skjusade mig till hotellet, på vägen dit åkte vi förbi hans jobb en sväng. Sen kom vi till hotellet och jag va tvungen att säga hejdå till Sedat :( KramKramKramKram och PussPussPussPuss!!! :) Vi sa att vi skulle höras på msn så fort som möjligt !
När jag skulle öppna dörren till hotellrummet så funkade inte nycklen... Så jag va tvungen att gå ner till reseptionen och få ett nytt kort, men det gick bra ! Kom in på rummet tillslut. Pappa va inte hemma då, han va fortfarade på jobbet så jag gick och la mig ett tag och sov.
Sen kom pappa hem och jag satte mig vid datorn, satt och skrev med Sedat ett tag. Sen skulle han gå och äta. men han skulle komma in senare.
Då loggade Kubra in på msn och vi satt och skrev till varandra, grät både när jag skrev med henne och Sedat.! hahaha! :)
Sedat sa att jag inte skulle gråta för att vi skulle träffas igen! :) Men det va inte så lätt!
Efter ett tag så sa Kubra att hon skulle gå och kolla på tv, vi skulle också höras senare.

Jag satte mig och kollade på lite svenssonsvensson, när jag hade kollat ett bra tag så knackade det på dörren.
Jag öppnade och vilka stod där ???? :O:O:O



Dessa två GODINGAR!!!!!

Alltså jag kan inte beskriva glädjen i mig!! Trode att jag inte skulle få se dom igen på flera veckor, men där står dom! :D
Började nästan grina! Eller jag är nästan säger på att jag började grina lite ! :D: haha! <3333

Vi tog en promenad och tog lite kort! :)
Här kommer lite mer bilder


Jag och Kubra


Sedat och Jag


Jag och Kubra


Sedat och Jag

Det va min resa i Turkiet det! HELT UNDERBAR VECKA!! <3333 Helt oförglömlig!! :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Lilla gumman har blivit stor, minns när jag träffade Mange vad liten du var haha kram på dig ses kanske imorgon (lördag)

2008-11-01 @ 00:36:17
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0