Bloggar från Turkiet :)

Merhaba! :)

I morse bar det iväg mot turkiet :) Härligt!
Nu sitter jag här på hotellrumet, pappa har somnat.. haha!
Resan gick jätte bra! klev på det första planet på Arlanda kl halv 8 i morse, det planet åkte till Tyskland  det tog 2 timmar att åka dit, där fick vi byta pla. Klev på det andra planet som skulle ta oss till Ankara, och här är jag nu! :)
Jag och pappa ska snart gå ut en sväng, jag ska köpa hårspray,!!! Det råkade jag glömma hemma! Opps!
Sen Ikväll halv 10 kommer Sedat och hämtar mig här på hotellet :)

Det har redan blivigt mökt hät i Turkiet, kollar man ut är det så fint med alla lampor som lyser ! :)
I like it :)
jag sitter och skirver med min vänner på msn nu! Jag sakar er otroligt mycket ! <3
Kubra skirver att vi kanske ska och shoppa :) , hoppas det blir roligt :)

Nu tänker inte jag skriva nå mer tror jag, kanske skiriver mer senare :;) det visar dig :)

Vill också tacka Josse och Amanda för låten ni gjorde till mig! :D Den va superduper! :D ahahah! <33

jag saknar er där hemma!! <333


Kommentarer
Postat av: marina

Du får väl ta och sova lite du med, eller är du för uppjagad? Kram

2008-10-27 @ 16:57:27
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: marina

Skriv gärna ett par rader om hur du har det Kram

2008-10-28 @ 10:56:05
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0