Hej på er

Japp då var det på tiden att jag skriver igen..
Jag är inte bra på detta alltså, glömmer av att jag har en blogg..
Nej men nu ska jag försöka komma ihåg det! Kanske blogga lite varje dag :)

Satan vad kallt det har blivigt ute!! Snö och halt !


Jag har fått lite julkänska också! :D Det är rikigt mysit att ha!

Den här veckan har gått fort, precis som alla andra veckorna :) Men det är skönt när dom går så fort ! Säskillt om man längetar efter något :):):)
Har inte gjort så mycket i veckan, jag var hemma Måndag och Tisdag för jag mådde inte så bra.. Gick på Onsdagen och det var en himla skön skoldag! 45 minuter :D Det är ju sjukt!! Började halv 9, hade sanhällskunskap och vi kolllade på film i 45 minuter sen slutaade vi för dagen! Sen idag hade vi två lektioner, slutade kvart i 12 ! Skööönt!
Fredag i morgon och det är ju ännu skönare! Det blir först skolan sen tänkte jag åka hem till mormor, va så länge sen jag såg henne. Åka dit och prata lite skit :)
Ja sen är det ju helg, då blir det nog bara vila och plugga.. Känner mig så trött nu! Får sova ut nu i helgen och hoppas på att jag blir pigg :)

Ikväll har jag varit vid Nadja och hälsa på henne, alltid lika roligt att träffa henne! Tyvär blir det inte så ofta längre!
Det måste vi ändra på Nadja! :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen, kommer nog bara sitta här och nörda.. Kanske ska läsa lite i min bok som jag läser på Engelskan, kanske plugga lite Spanska också. Spanska är faktisk roligt =)
Det är kul att kunna olika språk tycker jag!
Jag kan lite Turkiska också! Mer ska jag lära mig :) :)

Imorgon kanske jag och lisa ska ses med hundarna! Det va riktigt länge sen!
Ska ta med kameran och ta lite fina kort på hundarna då! :D


Jag och lisa! :) <33

Marre nu får du göra om min blogg igen om du har tid och lust :)
Vill ha nytt! :D <3

Ja men nu ska jag väl gå och plugga lite spanska då! Får se hur det går, spännade !

Hejsvejs!




 


Kommentarer
Postat av: nadja

fin bild på er två där :)

JA vi måste ändra på det, men är glad att vi överhuvudtaget har kontakt, det betyder mkt :) <3

2008-11-07 @ 13:31:00
Postat av: Lisa

haha, jag ser rolig ut! :P <3

2008-11-11 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0