JulLov

Nu är det efterlängtade jullovet äntligen här!  Jag har lägtat ganska mycket kan jag säga, har varit skoltrött ett bra tag..
Är sjuk också , inte lika efterlängtat.. Har varit hemma från skolan i torsdags och fredags med feber och förkyldning.
Det är bättre nu, febern är helt borta tror jag och förkyldningen är bättre. Bara hossta nu! jobbigt jobbigt"!

Jag har inte handlat nå jukläppar ÄN! Kanske det börjar bli lite bråttom nu, eller har jag fel ?
Ska till kupolen på Söndag med Mamma och pappap och Amanda och kanske Stina. Ska handla allt då ,  om jag inte gör det så följer jag väl med mange och patte ut den 23, dom är alltid ute sissta dagen och köper sina julklappar =)

Amadna har varit här idag, så tråkgit att vara hemma och vara sjuk så hon kom och gjorde mig sällskap :)
Vi satt vid datorn som vi brukar göra!  :DD: Roligt hade vi också! :)

Snart är det nytt år också, ska vara hemma på nyårsafton. Amanda med famlij kommer upp till oss :D
You will be suprise** ;)

I morgon vet jag inte nå vad jag ska göra, trökigt!
nu ska jag iallfall gå och sova!

Hejsvejs!


 

<3




 


Kommentarer
Postat av: nadja

du får ju gärna höra av dig till mig när du har tråkigt kan vi hitta på nåt :) saknar dig <3

2008-12-21 @ 12:34:00
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0